کد خبر 428418
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱

بازیکن تیم ملی والیبال روسیه بعد از شکست برابر ایران گفت: باید آرامش خود را حفظ کنیم تا در سایر دیدارهای باقی مانده بازی خوبی ارائه کنیم.

به گزارش مشرق، الکساندر بیتکو پس از شکست سه بر یک برابر ایران ضمن بیان مطلب فوق افزود: باختیم. همه بازی‌ها را باختیم. نمی‌دانم چه بگویم. یک برد هم می‌توانست روحیه تیم ما را تقویت کند. راه‌یابی به فینال در این شرایط دشوار است. تیم ما با ترکیبی جدید بدون حضور موزرسکی و رامکین و سایرین وارد زمین شد.

ملی‌پوش والیبال روسیه در پاسخ به این سوال که چرا موزرسکی بازی نکرد؟ گفت: نمی‌دانم. فکر می‌کنم آسیب دیدگی داشته است. من نمی‌دانم. دکتر می‌داند. باید از او پرسید.

وی افزود: تا شروع جام جهانی که در اوایل ماه سپتامبر شروع خواهد شد، سعی خواهیم کرد خود را آماده کنیم تا بتوانیم تک تک بازی‌ها را ببریم.

بیتکو درباره دیدار روز یکشنبه دو تیم ایران و روسیه نیز گفت: نمی‌دانم نتیجه چه خواهد شد. ولی به هر حال ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و بازی‌های باقیمانده را خوب ارائه دهیم.

تیم ملی والیبال ایران شنبه شب در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و روز یکشنبه در دومین مسابقه به مصاف این تیم می‌رود.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس